10/5/2016
Uroczą (zwróćcie uwagę na datę) scamo-ankietę podesłał nam jeden z czytelników, który chodząc po internecie, został na nią przekierowany przez scamerską reklamę:
Tytuł strony brzmiał “Pomarańczowy User-Survey”, a więc można się domyślać, że ankieta jest dynamicznie dopasowywana do dostawcy łącza odwiedzającego, aby podnieść jej wiarygodność. Chociaż z takim tłumaczeniem, to wydaje nam się, że …musztarda po obiedzie.
Mnie najbardziej zabija, że są ludzie, którzy skłonni byliby w to uwierzyć, heh [;
Pokazywali to parę dni temu w Teleexpressie na sam koniec ;)
To pare dni temu juz byl 10 majonez? :P
@koles – pare dni temu pewnie był mniej majonez ;)
Tego typu ankieta oraz inne stronki wyświetlające się po kliknięciu gdziekolwiek na stronie (wyświetla się również fałszywa strona xhamster:) są spotykane na stronie z filmami i serialami http://kinoman.tv (uwaga gdziekolwiek klikniecie zaraz wyświetla się scam).
Admini strony od kilku miesięcy wogóle nie panują nad strona albo sami to robią. NIe ogarniam jak można do czegoś takiego doprowadzić bo strona nadal jest aktualizowana.
Pracuję w lokalnym ISP. Co chwilę się trafia telefon z pytaniem o tą loterię.
O majonez też pytają? :V
W sobotę dodatkowo wyświetlało się “Sabat” ;)
Chyba chodzi o hiszpański maj, czyli Mayo – a to z kolei jest angielskim (niemieckim w sumie też) zdrobnieniem od mayonnaise, czyli majonez.
Jeśli chodzi o dopasowywanie do łączy to nie byłbym tego taki pewien. U mnie jest Vectra a też miałem reklamę z logiem UPC i pomarańczowy w treści…
No i git majonez ;-) Jak znam życie 1/1000 się złapało.