1:43
23/1/2015

Gra w odpowiedni sposób (ustawienie odpowiednich przedmiotów w odpowiednich miejscach) powoduje jej przeprogramowanie (ustawienie odpowiednich bitów w pamięci konsoli) …co z kolei prowadzi do wywołania błędu pt. “credit warp”.

PS. W temacie.

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

Dowiedz się, jak zabezpieczyć swoje dane i pieniądze przed cyberprzestępcami. Wpadnij na nasz kultowy ~3 godzinny wykład pt. "Jak nie dać się zhackować?" i poznaj kilkadziesiąt praktycznych i przede wszystkim prostych do zastosowania porad, które skutecznie podniosą Twoje bezpieczeństwo i pomogą ochronić przed atakami Twoich najbliższych. Uczestnicy tego wykładu oceniają go na: 9,34/10!

Na ten wykład powinien przyjść każdy, kto korzysta z internetu na smartfonie lub komputerze, prywatnie albo służbowo. Wykład prowadzimy prostym językiem, wiec zrozumie go każdy, także osoby spoza branży IT. Dlatego na wykład możesz spokojnie przyjść ze swoimi rodzicami lub mniej technicznymih znajomych. W najbliższych tygodniach będziemy w poniższych miastach:

Zobacz pełen opis wykładu klikając tutaj lub kup bilet na wykład klikając tu.

11 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. W speedrunach to normalka. Jak znajdzie się glitch który pozwala na wykonywanie kodu to już można robić wszystko np. czat twitcha w Pokemon Red:
    http://youtu.be/yoQLUhBfrOE

  2. Szacun :)) świetny filmik.

  3. moze ktos wytlumaczyc co tu sie wydarzylo?

    • w gruncie rzeczy ustawił bity w odpowiedniej kolejności w pamięci RAM a gra to odczytała jako przejście całej gry więc pokazała END Credits :)

      Osobiście jestem pełen podziwu że komuś się chce siedzieć godzinami nad takimi gierkami tylko po to by znaleźć sposób na przejście gry :)

    • W grze jest błąd w stylu use-after-free. Gdy złapiesz monetę językiem Yoshi, i jednocześnie złapiesz ją Mariem, w momencie gdy Yoshi próbuje ją zjeść, gra przeskakuje do przewidywalnego miejsca w pamięci RAM. We fragmencie pamięci, o którym mowa, znajduje się położenie niektórych obiektów w grze. Odpowiednio je ustawiając, można do pamięci “wstrzyknąć” swój mały program, który przeskoczy do funkcji która powoduje wyświetlenie napisów końcowych, i to właśnie jest pokazane na filmiku.

  4. Może niezbyt związane z credit warpem, ale tutaj jest fajny sposób na arbitrary code execution w Pokemon Yellow ;> http://www.youtube.com/watch?v=aYQpl8Jj6Yg

  5. Ostatnio coraz popularniejsze w przeróżnych TASach.

  6. Co ciekawe istnieje możliwość wykonanie kodu arbitrarnego w Pokemon Gold za pomocą sakiewki na monety. http://www.youtube.com/watch?v=lB2ja6p-sjg

  7. via Hackaday?

  8. Angliska trudna języka.
    Nie “credit” a “credits” – bo nie chodzi o kredyt a “outro” czyli napisy końcowe.

    I nie, nie czepiam się, po prostu prostuję…

Odpowiadasz na komentarz Gość

Kliknij tu, aby anulować

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: