11:06
17/6/2011

* Kolejne błędy w WebGL

Badacze, którzy ostatnio opisywali możliwość wykradania obrazów (tekstur) przy pomocy shaderów w WebGL rozbudowali swój atak o możliwość przechwycenia pamięci karty graficznej — czyli w skrócie screenshoty wszystkiego, co użytkownik widzi na ekranie. Błąd dotyczy implementacji WebGL w Firefoksie — Chrome nie jest podatny na te ataki.

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

Dowiedz się, jak zabezpieczyć swoje dane i pieniądze przed cyberprzestępcami. Wpadnij na nasz kultowy ~3 godzinny wykład pt. "Jak nie dać się zhackować?" i poznaj kilkadziesiąt praktycznych i przede wszystkim prostych do zastosowania porad, które skutecznie podniosą Twoje bezpieczeństwo i pomogą ochronić przed atakami Twoich najbliższych. Uczestnicy tego wykładu oceniają go na: 9,34/10!

Na ten wykład powinien przyjść każdy, kto korzysta z internetu na smartfonie lub komputerze, prywatnie albo służbowo. Wykład prowadzimy prostym językiem, wiec zrozumie go każdy, także osoby spoza branży IT. Dlatego na wykład możesz spokojnie przyjść ze swoimi rodzicami lub mniej technicznymih znajomych. W najbliższych tygodniach będziemy w poniższych miastach:

Zobacz pełen opis wykładu klikając tutaj lub kup bilet na wykład klikając tu.

1 komentarz

Dodaj komentarz
  1. Cool stuff ;)
    Przy czym trzeba zaznaczyć, że błąd dotyczy FF4 only – więc pojawia się pytanie czy to błąd w WebGL czy implementacji WebGL w FF4. Wygląda na to drugie.

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: