11:06
17/6/2011

* Kolejne błędy w WebGL

Badacze, którzy ostatnio opisywali możliwość wykradania obrazów (tekstur) przy pomocy shaderów w WebGL rozbudowali swój atak o możliwość przechwycenia pamięci karty graficznej — czyli w skrócie screenshoty wszystkiego, co użytkownik widzi na ekranie. Błąd dotyczy implementacji WebGL w Firefoksie — Chrome nie jest podatny na te ataki.

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

1 komentarz

Dodaj komentarz
  1. Cool stuff ;)
    Przy czym trzeba zaznaczyć, że błąd dotyczy FF4 only – więc pojawia się pytanie czy to błąd w WebGL czy implementacji WebGL w FF4. Wygląda na to drugie.

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: