10:54
1/2/2016

Jak zgłaszają nam czytelnicy i jednocześnie abonenci T-Mobile, dziś aplikacja mobilna tego operatora automatycznie loguje ich na konta innych klientów tego operatora. Przez ten błąd, ktoś może zobaczyć nie tylko czyjeś dane osobowe i częściowe billingi (historię rozmów), ale przede wszystkim możliwa jest zmiana stanu usług przypisanych do czyjegoś konta — można je aktywować lub usunąć.

MiBOA — aplikacja mobilna T-Mobile

Problem dotyczy serwisu iboa.pl oraz aplikacji MiBOA, która jak czytamy na stronie T-Mobile pozwala m.in. “na automatyczne logowanie przy korzystaniu z sieci GSM (za wyjątkiem przeglądarki Opera Mini)” i oferuje następujące funkcje:

  • sprawdzisz stan wykorzystania posiadanych pakietów
  • zobaczysz informacje o fakturach i stan płatności
  • zarządzisz usługami związanymi z obsługą połączeń
  • włączysz roaming i zagraniczne pakiety

Z podesłanych przez naszych czytelników zrzutów ekranu wynika, że rzeczywiście można podejrzeć czyjeś billingi (lekko ocenzurowane, bez ostatnich 3 cyfr):

Podejrzenie billingu innej osoby

Podejrzenie billingu innej osoby

Zmienić formę faktury oraz podejrzeć dane kontaktowe abonenta:

tmobile-wyciek

Dodatkowo, jak informują inni czytelnicy, za pomocą tej aplikacji można “wyczyścić” czyjeś konto, dołądowując z niego inne numery telefonów (prepaidy)..

T-Mobile - możliwość dołądowania konta

T-Mobile – możliwość doładowania konta

Problem zdaje się być masowy — na Facebooku T-Mobile pojawia się wiele komentarzy w poniższym stylu:

T-Mobile - logowanie na nie swoje konto

T-Mobile – logowanie na nie swoje konto

Wszystkie możliwości aplikacji MiBOA przedstawia filmik od T-Mobile, w którym — jak na ironię — w pierwszym zdaniu pada “bezpieczne i wygodne zarządzanie”:

Reakcja T-Mobile?

Konwersacja na profilu T-Mobile na Facebooku

Konwersacja na profilu T-Mobile na Facebooku

T-Mobile wie o sprawie od 2 godzin, ale systemy dalej nie zostały naprawione, ani nawet odłączone. Kolejni czytelnicy wciąż zgłaszają nam problem z dostępem nie do swojego konta… I nie mamy dla Was żadnej rady, poza powstrzymaniem od logowania się na swoje konto — jeśli winne jest “mieszanie sesji” lub problemy z cachem, zminimalizujecie ryzyko tegoś, że ktoś wejdzie przypadkiem w Waszą sesję. Ale możliwą przyczyną może też być błąd programistyczny — i tu brak logowania się na swoje konto niczego nie zmieni, i tak ktoś będzie w stanie zobaczyć Wasze dane. Dlatego radzimy:

Pod koniec dnia zapewne T-Mobile opanuje sytuację. Wtedy warto zalogować się na swoje konto i sprawdzić jego stan (finansowy i usługowy) oraz zaraportować wszelkie anomalie w ramach reklamacji. Sieć na pewno je rozpatrzy, choć patrząc na liczbę “poszkodowanych”, ustalenie kto był na czyim koncie, jak długo i co zmienił może zająć chwilę… ale przede wszystkim może nie zostać automatycznie wychwycone przez operatora.
Ktoś mógł z waszego konta doładować jakiś telefon, albo aktywować wam płatną usługę. Dlatego na wszelki wypadek sprawdźcie swoje konta i stan usług samodzielnie, wieczorem.

No cóż, każdy może się przez chwilę poczuć jak agencja rządowa i na własnej skórze zobaczyć jak to jest mieć dostęp do cudzych billingów i innych wrażliwych danych. Różnica jest taka, że w przypadku takich jak ta awarii, abonent T-Mobile dowie się o niej m.in. od nas — a w przypadku objęcia inwigilacją przez służby, na mocy nowej ustawy, o tym fakcie nie dowiecie się nawet, jeśli inwigilacja była bezpodstawna/pomyłkowa.

PS. Podobny problem (choć mniej “poważny” z racji przetwarzanych danych) ostatnio odnotowały serwisy OLX.pl, którego użytkownicy aplikacji mobilnej także logowali się na cudze konta oraz Allegro — tu także internauci po zalogowaniu trafiali na nie swoje sesje, ale serwis szybko został częściowo wyłączony.

PPS. Jak informują nas czytelnicy z naszego Facebooka, nie pierwszy to raz, kiedy T-Mobile przytrafia się mieszanie kont

Aktualizacja 12:30
Czytelnicy informują, że wyłączono automatyczne logowanie — teraz wszyscy powinni być proszeni o podanie numeru telefonu i kodu jednorazowego. Jednocześnie, jeden z czytelników odesłał nam odpowiedź T-Mobile na jego zgłoszenie dot. tego incydentu, wskazując na dość zabawną w tym kontekście stopkę e-maila:

tmobile-life4sharing

A inny z czytelników informuje o możliwych przyczytach problemów T-Mobile:

Problemy z rozpoznawaniem klientów i innymi kluczowymi systemami występują od czasu przejęcia utrzymania i rozwoju przez Wipro ltd z Indii co nastąpiło z początkiem września 2015 r. W efekcie obsługa klienta działa tragicznie. Z aplikacji mobilnej “Mój T-Mobile” można zmieniać usługi na kontach innych Klientów, a także jest dostęp do danych finansowych, historii połączeń, co jest sytuacją skandaliczną. Awarie wystąpiły już wielokrotnie i wielokrotnie miałem dostęp do kont innych użytkowników.
Dodatkowo T-Mobile od września 2015 nie wysyła notyfikacji o kończących się pakietach danych dla prepaid, od początku stycznia tego roku także dla postpaid, a ma taki obowiązek zgodnie z zapisem w art. 63a ustawy Prawo Telekomunikacyjne.

Dziękujemy czytelnikom Wojtkowi i Danielowi za przesłanie informacji dot. tego incydentu

Przeczytaj także:


Dowiedz się, jak zabezpieczyć swoje dane i pieniądze przed cyberprzestępcami. Wpadnij na nasz kultowy ~3 godzinny wykład pt. "Jak nie dać się zhackować?" i poznaj kilkadziesiąt praktycznych i przede wszystkim prostych do zastosowania porad, które skutecznie podniosą Twoje bezpieczeństwo i pomogą ochronić przed atakami Twoich najbliższych. Uczestnicy tego wykładu oceniają go na: 9,34/10!

Na ten wykład powinien przyjść każdy, kto korzysta z internetu na smartfonie lub komputerze, prywatnie albo służbowo. Wykład prowadzimy prostym językiem, wiec zrozumie go każdy, także osoby spoza branży IT. Dlatego na wykład możesz spokojnie przyjść ze swoimi rodzicami lub mniej technicznymih znajomych. W najbliższych tygodniach będziemy w poniższych miastach:

Zobacz pełen opis wykładu klikając tutaj lub kup bilet na wykład klikając tu.

87 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Najpierw Steam, potem Allegro teraz tmobile. Zaraza powiadam wam zaraza z tym logowaniem się na cudze konta.

    • Boję się otworzyć lodówkę, a co jak tam będzie lodówka sąsiada?

    • @kamiloo – z lodówki sąsiada to jeszcze by dało się przeżyć. Co, jeśli tam by była lodówka studenta?

    • @dexi: a co jeśli sąsiad jest studentem? Bum! Mózg rozjechany.

  2. Wygląda to jakby tymi bazami zarządzała ta sama organizacja…

    • Po co pleciesz takie bzdury jak nie masz o tym zielonego pojęcia ?

    • Iluminati

    • Oczywiście, że nie mam pojęcia i dlatego się wypowiadam. Przecież to oczywiste.

  3. Poczekajmy aż będzie można tak przez pomyłkę logować na się na czyjeś konto bankowe, wtedy to będzie rozpacz, przelewy na horrendalne sumy i co wtedy będzie..

    • przejewy czesto sie potwierdza tokenem albo smsem

    • W większości banków każdy przelew na “obcy” (niezdefiniowany jako zaufany odbiorca) nr konta oraz wszystkie zmiany muszą być potwierdzone hasłem jednorazowym (sms/token/zdrapka). Chyba tylko ING jest wyjątkiem, gdzie system tylko raz na jakiś czas wymaga smskodu.

      Podobnie w większości firm telekomunikacyjnych ebok/aplikacja wymagają znajomości hasła logowania oraz hasła jednorazowego z sms albo np. numeru PUK. Tylko T-Mobile poszło “na skróty” i w miboa nie wymaga żadnej autoryzacji.

    • A co jeśli taki token sms otrzymasz na swoją komórkę i autoryzujesz transakcję na cudzym koncie? To wszystko to gdybanie, więc pogdybam dalej. System autoryzuje Ciebie jako użytkownika, pokazuje Tobie konto “sąsiada studenta”, klikasz przelej wszystko na Radio z kręconym ogonkiem. System patrzy w dane autoryzacyjne na numer telefonu i wysyła do Ciebie token. Wpisujesz i wiola Rodzynka bogatsza o 1 grosza (student pewnie nie ma więcej na koncie).

  4. A co klienci mogą zrobić w tej sprawie? teraz?

    • ja czekam na odwołanie akcji, a do tej chwili nie będę się przez MiBOA logować.myślę, że szybko dane klientów były bezpieczne, tylko wolą teraz chuchać na zimne

    • Dane klientów bezpieczne? Jeśli dowolna osoba mogła w nie mieć wgląd, to nie można mówić o jakimkolwiek bezpieczeństwie.

      Wyobraź sobie taki scenariusz. Za dwa miechy dzwoni do Ciebie pani a call center: “Dzień dobry tu T-Mob… czy mogę zająć 2 minuty? Super! Przygotowaliśmy specjalną ofertę dla naszych stałych klientów. Widzę że ma Pan/i właczoną yusługę X, Y i Z oraz często wykonuje rozmowy z numerem XXX XXX XXX. Mam unikatową usługę dla lojalnych klientów, oferowaną tylko poprzez call center polegającą na ….. Za chwilę otzrzyma Pan/i wiadomosć sms z hasłem jednorazowym, w celu autoryzacji proszę mi je przedytkotować. Aha dziękuję, usługa zostanie aktywowane w przeciągu 15 minut.”

      Idąc za ciosem:
      “Jeśłi może Pan/i poświęcić mi jeszcze 4 minuty to mogę zaproponować usługę związaną z bankowością elektroniczną ….”

      Osoba podszywająca się za T-Mob mając dostęp do danych, nawet historycznych z przed 2 miesięcy, może Cię zalać taką ilością danych że uwierzysz iż jest pracownikiem i ma wgląd w system operatora. Po czym mając Twoje zaufanie wykorzysta je.

      Jak dla mnie Twoje dane na pewno nie były i nie są bezpieczne.

  5. Czy mi się wydaje, czy T-mobile usunęło już post ze swojego profilu na FB?

    • Dobra, źle patrzyłem. Jest w postach gości.

  6. “T-Mobile PL Anja, dziękujemy za informację. Sytuacja została już naprawiona.
    2 min”

    Czy ktoś może sprawdzić i potwierdzić?

  7. Wipro i wszystko jasne ….

    • To wina Joli

  8. Prawdopodobnie awarii ulegl system odpowiedzialny za wiazanie przydzielonego adresu ip z klientem co jest elementem automatycznego logowania. Wlasnie widze ze wylaczono automatyczne logowanie i w tej chwili logowanie opiera sie o reczne podanie numeru telefonu plus hasla jednorazowego wyslanego sms.

    • I tak powinno być od początku. Ewentualnie system mógłby rozpoznawać numer, ale wymagać hasła z smsa albo BOA kodu.

  9. Kiedyś mieliśmy taki problem z apachem, ze mieszał sesje i przydzielał je innym użytkownikom. na szczęście wyszło w testach ;)
    moze czas zacząć testować lepiej i na większej bazie niż 1 użytkownik i happy scenrio :D

  10. Ciekaw jestem czy w związku z takim narażaniem klienta na straty można zerwać z nimi umowę z ich winy nie ponosząc żadnych kosztów.

    • O! To jest bardzo dobre pytanie :) Nie chce mi się czekać do listopada a mendy zrobiły mnie aneksem w butelkę :/

  11. Czy na Heyah też się to odbija? To znaczy czy ktoś może wejść na moje konto w Heyah?

  12. update:
    teraz logując się w sieci GSM użytkownik proszony jest a podanie numeru telefonu oraz kody sms – wygląda na to, ze automatyczne logowanie po sieci zostało wyłączone.

  13. Za bardzo kombinują. Tak się kończy gadka: “dyski są tanie i pamięci też”. Bezpieczeństwo i wydajność poszły w las.

  14. Co tydzień jakaś akcja z błędnymi sesjami. Przypadek? Nie sądzę.

    • Ciekawe kto będzie następny ? Może mBank ?

    • Wypluj to, proszę… to by dopiero było, gdyby banki padały ofiarą mieszania sesji…

    • Było już coś “podobnego” w mbanku, co prawda w wersji bardziej “light” – pomieszanie opisów przelewów. Można było obejrzeć tytuły przelewów przypadkowej osoby. Nasze też mógł ktoś przejrzeć – http://pclab.pl/news44034.html
      Z tego co pamiętam błąd powstał przy okazji, gdy mbank modyfikował swoją stronę logowania żeby zmiescić tam dodatkową przestrzeń na reklamę.

  15. Następny może być Orange bo tam także można się od prawie miesiąca logować “z automatu” do MójOrange przez siec kom z terminala z Androidem/Windows Mobile.
    Znając od środka bałagan w tej firmie i stawianie na jak najniższy koszt czegokolwiek obawiam się że i tu zrobili to bez “zbędnych kosztów” testowania poza “Działa? Działa!”…

  16. “LIFE IS FOR SHARING”

    Niezłe trolle tam pracują…

  17. Wyszla nowa wersja jakiejs biblioteki do zarzadzania sesjami czy cos?

  18. Dokładnie tak jak piszecie. Na początku nie zwróciłem uwagi, ale faktycznie, to nie było moje konto. Co za farsa ;]

  19. Może osoba odpowiedzialna za te mieszające się sesje jest zwalniana z jednej firmy, a potem powtarza swój błąd w kolejnej, i tak w kółko? :P

  20. Ktoś wie jak się nazywa fachowo ten rodzaj błędu?

    • niezły fuckup :-)

    • minor, low priority

  21. To już kolejna tego typu awaria w tym roku albo na przestrzeni kilku miesięcy.

    Nie rozumiem jak może dojść do takiej sytuacji?

    Przecież raz zbudowany system autoryzacji nie powinien być ruszany? A ewentualne zmiany nie powinny mieć wpływu na mieszanie sesji użytkowników?

  22. Bardzo źle świadczy o t-mobile brak szacunku dla prawa obowiązującego w Polsce. Od kilku miesięcy wiedzieli o występujących problemach, a problem zamiatali pod dywan.

  23. A kto mialby to naprawic jeśli ich wipro obsluguje? Chyba ze to wipro nie od strony it a jakiegoś customer service

  24. Trzeba było wybrać polskiego dostawcę utrzymania ;) zapłacili ułamek tej kwoty Indianom to mają teraz ułamek usługi. Prosty rachunek, no ale przecież tyle kasy zaoszczędzili.

    • Dokładnie, ze strony Wipro, na jednym ze slajdów:
      50% REDUCTION cost of Order Process-British Telecom. Powinni dopisać w nawiasie: Percentage of quality loss may vary. ;]

    • nie wiedzialem ze sie dostawca zmienil, ale wiele razy mialem problem z systemem tmobile wiec zrezygnowalem z ich uslug. Przenioslem 10 numerow i do widzenia

  25. dobrze że szybko wprowadzili logowanie przez kod z smsa, niech się z prywroceniem autologowania nie śpieszą – poczekamy

  26. Na początku zacząłem się śmiać ponieważ nie jestem użytkownikiem tejże aplikacji. Chwilę później zrozumiałem że o ile nie jestem klientem operatora telefonicznego T-Mobile to korzystam z ich bankowości (bądź co bądź byłem klientem Alior Sync’a ale zostałem sprzedany wraz z innymi do T-Mobile) i przestało mnie to bawić… Mam nadzieje że bankowości mobilnej to schorzenie nie dopadnie.

  27. Takie błędy będą teraz na porządku dziennym. Oczekuję, że zmienione zostanie prawo tak żeby wyciek moich danych osobowych nie wiązał się z np. możliwością wzięcia kredytu na moje konto.

    Tak przy okazji Niebezpieczniku dlaczego meile odbijane są od Waszego serwera? Jakby co to SPF mam ok :)

    Delivery to the following recipient failed permanently:
    biuro@niebezpiecznik.pl
    Technical details of permanent failure:
    Your email to group biuro@niebezpiecznik.pl was rejected due to spam classification. To address this issue:
    * Contact the owner of the group, who can choose to enable message moderation instead of bouncing these emails.
    * Set up SPF records for your sending domain if you have not done so already.

  28. Coś podobnego istnej do rozmuw na czaście facebook podglondywania gdy coś się do kogoś napisze myśla że taka luka dla szpiega może byś wykorzyctywana na przykład gdy chse się oszymć skimć porozmawiaś to może do tej osoby co sie czuło ofiara taka moźe poszuć się atakowana za jego zgodą inym słowem jest niświadoma luki syctemie oszym informują myśla że ofiari tej luki padły szyctej złosiliwoci do kogo się napisze to swym absurdem na swuj wyglond stocunk domnie stwają nasick co do administracji tylko dlatego że leszy się na zaburzenia emocjonalene a nie na ichne widzie misie szym sie niepodoba publicja za co

    • Oczy mi krwawią.
      A jestem dopiero w połowie tego tekstu.

    • Puściliśmy przez moderację, bo zastanawiamy się, czy to bot i co będzie dalej :D

    • Efekt reform w szkolnictwie?

    • Przecież człowiek napisał Wam yntelygenty, że leczy się na zaburzenia emocjonalne. Nie każdy jest w stanie posługiwać się piękną Polszczyzną, choćby ze względu na chorobę. Więcej empatii kurwa!

    • Niby potrafię przeczytać tekst z pomieszaną kolejnością liter (jak każdy) ale to mnie przerosło… Czy ktoś ma jakiś “tyrnalyatyor.gimbaza.pl”?

  29. Do porad na co zwrócić uwagę po ustąpieniu błędu dodałbym:

    – sprawdzić, czy adres e-mail na który mają być wysyłane faktury się nie zmienił – ktoś mógłby go podmienić na własny i “w locie” podmieniać numer konta na fakturze. I to sprawdzić dokładnie, bo ktoś może np zmienić coś niezauważalnego, np domena grnail.com zamiast gmail.com (RN zamiast M, co na pierwszy rzut oka ciężko zauważyć).
    – zwrócić szczególną uwagę na to, czy faktura którą dostajemy na pewno jest od t-mobile. Nawet jeśli email nie został podmieniony.

  30. […] T-Mobile użytkownicy zgłaszają od rana problemy z serwisem iboa.pl i aplikacji MiBOA. Jak podaje Niebezpiecznik.pl problem jest poważny, ponieważ ktokolwiek używałby serwisu lub aplikacji jest w stanie […]

  31. Przed weekendem taki sam problem był w mobilnym eurobanku. Żona logując się na swoje konto otrzymywała dane innej osoby.

    • @Kazz3m, sytuacja mogła być spowodowana przypadkowym wejściem w wersję demo Bankowości Mobilnej. Mimo to, zależy nam na wyjaśnieniu tej kwestii, dlatego prosimy o kontakt: socialmedia(at)eurobank.pl. Pozdrawiamy, Zespół PR eurobanku.

  32. A gdzie: “Jestem klientem T-Mobile. Co robić, jak żyć?!”? :>

  33. Może nie o telefony chodzi, a o bank, ale napiszę. Z narzeczoną mamy frazeologizm “burdel jak w T-Mobile”. To po tym jak założyłem konto, podpisałem umowę, okazało się, że z jakichś powodów konta nie ma, bo coś im się po drodze straciło. Z kolei narzeczona kilka dni po mnie zaczęła wypełniać umowę przez internet, ale procesu nie dokończyła – kurier z umową i tak przyszedł. Nie podpisała, a po jakimś czasie dostała kartę debetową. Przez infolinię uparcie twierdzili, że przed sobą mają jej umowę z jej podpisem. Dopiero po kolejnym piśmie udało się ich zmusić do oświadczenia, że konta nigdy nie miała. Jeszcze potem z 2 miesiące pism co ma zrobić z kartą. Napisali jej, że ma ją zniszczyć, ale w sumie to nie jej własność i mimo ich zapewnień jakoś woleliśmy tego nie robić, więc w końcu stanęło na tym, że może oddać w banku. Podsumowując – ja podpisałem, a konta nie miałem, ona nie podpisała a konto miała. Mamy inne adresy, formalnie nic nas nie łączy, więc nie mogła to być pomyłka w tą stronę.

    • Zamknięcie konta u tych buców to koszmar. Nawet nie wiem ile razy musiałem wyjaśniać dlaczego zamykam konto – bez podania powodu nie chcieli dalej ze mną rozmawiać.
      Sytuacja powtórzyła się przy zamykaniu konta żony, ale tam byli jeszcze o tyle bezczelni, że musiała im powiedzieć wszystko osobiście. Ja siedziałem obok i kazali mi się nie odzywać, bo nie byłem właścicielem rachunku.
      Nigdy więcej tego gównianego banku.

    • @Marcin, rozumiem że wysłałeś wcześniej pełnomocnictwo do zarządzania kontem żony że tak się oburzasz? Bo chyba nie ma nic dziwnego w tym, że nie można za kogoś otworzyć / zamknąć rachunku?

    • @Gabba:
      nie ma z tym żadnego problemu :)
      https://niebezpiecznik.pl/post/jak-zostac-slupem-czyli-falszywe-oferty-pracy-testera-bankowosci/

    • @Gabba
      Połączyła się z wirtualnym oddziałem i chciała zamknąć konto, postanowiłem się wtrącić jak zaczęli jej robić wodę z mózgu i wtedy konsultant kazał mi się nie odzywać. Są bardziej natarczywi niż pijaki pod supermarketami i wprost odmawiają zamknięcia konta bez podania przyczyny.

    • jak drugi telefon czy druga wizyta w oddziale nie odnosi skutku, to trzeba złożyć pismo z jednoznacznym oświadczeniem woli. jako strona nieprofesjonalna, klient banku ma prawo do podania swoich danych i do żądania zamknięcia wszystkich produktów uruchomionych przez bank czy telekom. pismo w 2x kopiach, pieczątka “wpłynęło” i niech się bujają, inaczej z nimi się nie da.

      ja za to kiedyś tam założyłem konto w volkswagen bank cośtam. nie odesłali mi podpisanej kopii umowy więc nie wykonywałem żadnych operacji. aż 2 lata im zajęło zamknięcie rachunku z powodu braku aktywności.

      z banków które odradzam, to takie które wyrosły na innych instytucjach np. na telekomach, bogatych kablówkach czy na poczcie. praktycznie w każdym przypadku jest to amatorszczyzna do której lepiej się nie pchać. kiedyś w “banku pocztowym” widziałem jak kasjerka wydaje resztę w dropsach i lizakach :D

  34. Czy możliwe jest żeby przez tą sytuacje “ktoś” dezaktywował mi pakiet internetu? wykupiłem sobie 1gb o 00:35 gdy rano wstałem zobaczyłem sms’a iż o 3:25 usługa została wyłączona… dzisiaj nawet czasu nie miałem, żeby do nich zadzwonić.

    • to nie jest wykluczone. przy takiej wtopie zmienia się operatora. ja od tmobile z daleka się trzymam od 10 lat. czekam aż im się sytuacja ustabilizuje, a nie zapowiada się.

  35. Nie ma jak sprawdzić swojego konta… miboa, www nie działa. Dodzwonić się nie sposób. T-Mobile zaoszczędził na obsłudze BOK, tylko kosztem ludzi.

  36. Wystarczyloby zeby to zabezpieczyc w postaci sms’a z kodem aby w przypadku uslug czy doladowan prepaid etc potwierdzac taka droga czy uzytkownik X aktywuje lub rezygnuje z czegos tam .. :)

    • coś takiego ma play, ale żąda potwierdzenia za pierwszym razem, potem przez jakiś czas uznaje że jesteś tym za kogo się podałeś i jesteś w posiadaniu słuchawki. dziwię się że operatorzy nie ściągają od siebie nawzajem tych rozwiązań tylko wynajdują koło.

  37. Właśnie miałem przenieść numer do T-Mobile.

    Dzięki.

    • Nie rob tego – dziwna firma – skusili moja matke promocja, zlikwidowali jej PSTN i w zamian postawili “stacjonarna” komorke a dostep do internetu zalatwili tak ze powiedzieli jej ze moze uzywac swojego czytnika USB kart pamieci z karta SIM… w sadzie przegrali ale i tak mam egzekucje komornicza ktora mi zalozyli a sam mimo wygranego procesu juz 2 lata czekam na zwrot pieniedzy… Mam podobnie negatywne doswiadczenia z T-Mobile jak i z Netia… niestety – odradzam.

  38. U mnie awaria nie wstąpiła, więc pewnie objęła jakiś fragment tylko klientów

  39. I tak się dzieje, jak jakieś korpo połasi się na kasę i przesunie support do Indii. Sam jestem programistą, mam przyjemność “współpracować” z Hindusami, którzy przejęli część utrzymania i jest to najzwyklejsza tragedia.

  40. Widocznie T-Mobile zbyt dosłownie przyjął do serca swoje hasło reklamowe – Life is for sharing

    • You made my day :D

    • również i ty

  41. Dobry powód do zakończenia umowy

  42. T-Mobile wyłaczył automatyczne logowanie. Ciekawe czy to już na stałe, czy może jedzie już wagon Indian żeby rozwiązać problem.

  43. Aplikacja mój tmobile chce dostępu do danych o wszystkich aplikacjach zainstalowanych w telefonie i co się na tych aplikacjach robi. Ciekawe czy tymi informacjami też mają zamiar się dzielić. Nie chciała bym żeby ktoś poznał moje hasła. Dla spokoju wywaliłam mój tmobile do kosza.
    Aga.

  44. Cytuję odpowiedź na moją reklamację:

    “Nie mogę przychylić się do Pana prośby o udostępnienie wykazu logowań oraz adresów IP z których logowanie miało miejsce. Nie udostępniamy takich danych.”

    Pozostałe pytania bez odpowiedzi do czasu autoryzacji mojej osoby.

  45. Odłączenie S******a czy K***A to paraliż punktów obsługi, infolinii… nie zrobią tego za rzadne skarby szczególnie teraz kiedy TM podnosi portfele i zwiększa zyski przygotowując się do sprzedaży :) Z uwagi an to, że mam świadomość jak te aplikacje działają jakie mają zależności nie dziwne, że nie odłączyli – te składaki niestety mają takie cuda chodź z reguły w kilka godzin się uwijają. Nie ma co robić biurzy w szklance wody… takie rzeczy się zdarzają a aplikacja na którą składa isę około 100 innych miała prawo przy obecnej budowie się po prostu wysypać

  46. A kiedy będzie ikonka do tego błędu taka najlepiej z wężem boa, skoro z aplikacji dało się wydusić dane osobowe milionów Polaków?

  47. Przypomina mi to sytuację: Username: Saudi, Password: Saudi.

  48. Dlaczego nie jestem zdzwiony ze to outsourcing z Indii… ano moze dlatego ze pracuje z Hindusami od kilku lat – dziwni ludzie – pisza kodeki video nie wiedzac nawet co to jest video… takie czasy…

  49. To już wiem dlaczego teraz nie mogę zarządzać swoim trzecim numerem …

Odpowiadasz na komentarz sig

Kliknij tu, aby anulować

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: