9:56
19/4/2015

* Bezpieczny roaming w Plusie

Jak informuje nas czytelnik Piotr, Plus ma bardzo ciekawą (i bezpieczną!) formę włączania roamingu w ofercie na abonament.

    Włącz roaming w Plus na abonament:

    Wyślij SMS-a o treści „USUN PLUSKOD5 BLOKADA ROZMOWY MIEDZYNARODOW USUN PLUSKOD5 BLOKADA ROAMING” na nr telefonu 2601

    Włącz roaming dla któregoś z wielu numerów na Twoim koncie na abonament:

    Wyślij SMS-a o treści „USUN 601123456 PLUSKOD5 BLOKADA ROZMOWY MIEDZYNARODOW USUN 601123456 PLUSKOD5 BLOKADA ROAMING” na nr telefonu 601123456

Piotr nazwał tę technikę mianem “Security by User Experience” :-)

PS. Jeśli chcecie skomentować tego posta przez SMS, możecie to zrobić wysyłając wiadomość na numer 124420244 o treści “KOMENTARZ PLUSKOD5 NOWY KOMENT. SERWIS INTERNETOW. NBZP =TRESC KOMENTARZA= NOWY KOMENT. PLUSKOD5”

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

Dowiedz się, jak zabezpieczyć swoje dane i pieniądze przed cyberprzestępcami. Wpadnij na nasz kultowy ~3 godzinny wykład pt. "Jak nie dać się zhackować?" i poznaj kilkadziesiąt praktycznych i przede wszystkim prostych do zastosowania porad, które skutecznie podniosą Twoje bezpieczeństwo i pomogą ochronić przed atakami Twoich najbliższych. Uczestnicy tego wykładu oceniają go na: 9,34/10!

Na ten wykład powinien przyjść każdy, kto korzysta z internetu na smartfonie lub komputerze, prywatnie albo służbowo. Wykład prowadzimy prostym językiem, wiec zrozumie go każdy, także osoby spoza branży IT. Dlatego na wykład możesz spokojnie przyjść ze swoimi rodzicami lub mniej technicznymih znajomych. W najbliższych tygodniach będziemy w poniższych miastach:

Zobacz pełen opis wykładu klikając tutaj lub kup bilet na wykład klikając tu.

19 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Subskrypcja 49,99zł + VAT, nice try Niebezpiecznik!

  2. KOMENTARZ PLUSKOD5 NOWY KOMENT. SERWIS INTERNETOW. NBZP =NOWY SPOSÓB KOMENTOWANIA JEST DUŻO WYGODNIEJSZY= NOWY KOMENT. PLUSKOD5

  3. To prawie jak “wybierz siedmiocyfrowy numer wewnętrzny” u jednego z producentów sprzętu :)

    • Też kochasz Della? :)

    • Ja też Della kocham i ich “witamy w dell pro support line(…)” :D

  4. Tylko kradzieże przez Premium SMS, mają proste kody. Wyłączanie usług za na których zarabia operator – jak widać, nie powinny :/

    • Tylko dlaczego dotyczy to również włączania usług na których operator zarabia?

  5. Pachnie Dellem:)

  6. To coś jak nowy numer alarmowy z IT Crowd: https://www.youtube.com/watch?v=0dzZNzvYmIY

  7. Możecie mi wierzyć lub nie, ale dość sporo rzeczy (nawet tych, co Wam do głowy nie przechodzą) w Polkomtelu robi się ręcznie, tzn. pracownik odbiera zlecenie realizacji przychodzące np. z systemu i dopiero dalej wprowadza w system do realizacji ;)

    • Jakiś przykład najbardziej absurdalny?

  8. Nie bardzo rozumiem o co w artykule chodzi.

    PlusKod5 to 5 cyfrowy “PIN” podawany na pierwszej fakturze. Jak masz ten PIN, to jesteś też wstanie zalogować się poprzez panel www do swojego konta (no, +hasło sesji SMSem) i zmienić dokładnie to samo. Autoryzacja telefoniczna też pewnie odbywa się PlusKodem. Jednym słowem zamiast logować się wysyłamy SMSa, a efekt jest tam sam. To chyba będzie wygodniejsze dla cześci osób…

    • Chodzi o treść SMS-a, a właściwie jej długość!

  9. Można jeszcze bezpieczniej: aktywacja roamingu tylko w salonie!

    • Aktywacja usługi wyłącznie w salonie po uprzednim złożeniu wniosku przez internet do którego zgłoszenia musimy użyć jednorazowego kodu SMS. Aby ten kod uzyskać należy wysłać sms o treści “UZYSKAJ PLUSKOD5 KOD SMS WNIOSEK ROAMING UZYSKAJ PLUSKOD5 WNIOSEK BLOKADA POLACZEN MIEDZYNARODOWY UZYSKAJ PLUSKOD5 WIZYTA W SALONIE”. Po wysłaniu kodu SMS oddzwoni do nas automat, należy się stosować do instrukcji przez niego podanych i wybierać odpowiednie opcje z klawiatury numerycznej telefonu (przeprawa przez ten automat będzie trwała wieki, 1000 różnych opcji i jeśli coś wybierzemy źle to od początku, jeśli wciśniemy zanim skończy gadać wszystkie opcje, zaczyna gadać od początku) podczas rozmowy będzie nam potrzebny numer pesel babci, ostatni adres zameldowania dziadka, data urodzenia wszystkich dzieci sąsiada i kod autoryzacyjny 3 faktury z 1987 roku.

      To chyba tyle…

      A i w salonie dowiemy się, że musimy zrobić to wszystko jeszcze raz bo był jakiś błąd w systemie i się nie zapisało albo wniosek już wygasł.

    • Nie.

      Aktywacja usługi wyłącznie w salonie po uprzednim złożeniu wniosku przez internet do którego zgłoszenia musimy użyć jednorazowego kodu SMS. Aby ten kod uzyskać należy udać się do salonu :)

  10. Potwierdzam, w dodatku przy umowach biznesowych odradzają używania aplikacji (plus online), która pewne rzeczy próbuje automatyzować.

  11. A teraz trochę w ich obronie: to dwie komendy, gdyby kazali wysyłać dwa sms o treści “UBLRMMM” to też by się użytkownikom nie podobało.

  12. coś nie tak z logiką, bo żeby włączyć usługę, trzeba zrobic USUN BLOKADA ROAMING , a potem żeby wyłączyć usługę też USUN BLOKADA ROAMING… chyba te instrukcje są tak długie, że aż komuś kto je pisał się poje*ało

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: