21:13
10/7/2015

cinema-city-bilety

Podesłał Grześ. Szkoda, że nie koreluje z filmami — można by wszystkim, którzy poszli na Mad Maksa, podesłać butelkę wody… Albo tym, którzy byli na horrorze wysyłać wiadomości w stylu “I know what you did last summer”.

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

Dowiedz się, jak zabezpieczyć swoje dane i pieniądze przed cyberprzestępcami. Wpadnij na nasz kultowy ~3 godzinny wykład pt. "Jak nie dać się zhackować?" i poznaj kilkadziesiąt praktycznych i przede wszystkim prostych do zastosowania porad, które skutecznie podniosą Twoje bezpieczeństwo i pomogą ochronić przed atakami Twoich najbliższych. Uczestnicy tego wykładu oceniają go na: 9,34/10!

Na ten wykład powinien przyjść każdy, kto korzysta z internetu na smartfonie lub komputerze, prywatnie albo służbowo. Wykład prowadzimy prostym językiem, wiec zrozumie go każdy, także osoby spoza branży IT. Dlatego na wykład możesz spokojnie przyjść ze swoimi rodzicami lub mniej technicznymih znajomych. W najbliższych tygodniach będziemy w poniższych miastach:

Zobacz pełen opis wykładu klikając tutaj lub kup bilet na wykład klikając tu.

17 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Zgaduję, że to się wyświetla wszystkim. I ludzie nadal wpisują dane…
    Z drugiej strony ludzie publikują maile w plaintekscie w sieci na forach redditach i gdzie popadnie, więc jeżeli ktoś nie ma maila w stylu jan.kowalski@porno.xxx to raczej go to nie ruszy.

  2. Ktoś wytłumaczy? To jest jakiś ogólnodostępny tablet gdzie zbierają ludzi na konkurs czy co?

    • Już wyjaśniam.
      W kinie poustawiane są tablety, w których uruchomiona jest aplikacja, do której można wprowadzić numer nadrukowany na każdym bilecie by sprawdzić, jaką “nagrodę” się wylosowało. By ją otrzymać, trzeba wpisać widoczne na zdjęciu dane, by na skrzynkę mailową przyszedł voucher z numerem, który później można wykorzystać w kasie kina.
      “Nagrodami” są zwykle duży popcorn w cenie średniego albo dwa bilety w cenie jednego, także gra jest totalnie warta świeczki.

    • Autocomplete.

    • Super sposób na masowe zbieranie danych, które później można wykorzystać do spamu, a i sprzedać swoją bazę danych klientów innym firmom też można. Gratuluję wpisującym swoje dane, o ile nie są z dupy.

  3. Generalnie to co roku jest ten sam konkurs z tą samą apką i z tym samym problemem. Cinema-City za nic ma ochronę danych osobowych. Rok temu była identyczna sytuacja.

  4. Kto podaje swoje prawdziwe imie, nazwisko czy maila rezerwujac bilety? :)

  5. Jest to automat gdzie wpisuje się kod z biletu i imię, nazwisko i e-mail.
    Tak, jest to ogólnodostępne

  6. Niebezpiecznik wy zrobiliście cenzurę ?

  7. No przecież jest tam jasny i wyraźny punkt, który trzeba zaznaczyć, że wyraża się zgodę na przetwarzanie danych osobowych, więc w czym problem ? hahaha

  8. A jak potwierdzisz znizke etc? Tez masz falszywy dowod itp ?

    • Zartujesz sobie, pokazywac dowod, zeby kino poznalo Twoje dane? Do tego tam jest monitoring, kto w ogole chodzi w takie miejsca?!

  9. w poprzedniej edycji tej akcji w CC pisałem wam o tym…po którymś razie poszedłem do kierownika i okazało sie że ten błąd znaja i była aktualizaca tego softu…nawet Pani wyciągnęła drugiego pada i od razu pokazała wymieniajac go w kiosku…pewnie znów to jeden z tym wadliwym softem…szkoda tylko, że u nich brak poprawnej wymiany informacji…

  10. A nie można sobie na swoim tablecie tego wpisać i sprawdzić? Bo to trochę jak iść do kafejki internetowej i zapamiętać haslohasło do banku w przeglądarce, a potem mieć pretensje do kafejki…

  11. hehe – kiedyś mój kolega paroma kliknięciami wywalił tę ich appkę i bawiliśmy się XPkiem ;)

    • Na Androidzie. Potwierdzam.

  12. Identyczna sytuacja na wyzwaniu pepsi. Mieli tablety ze stockową klawiaturą i masą maili na nich zapisanych. Brawo pepsi

Odpowiadasz na komentarz Jan niekowalski

Kliknij tu, aby anulować

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: