14:34
13/6/2018

Jak poinformował nas jeden z Czytelników, w trakcie rejestracji w serwisie ipla.tv, nowi użytkownicy byli przekierowywani na konta innych. Polsat wie już o sytuacji, ponieważ obecnie nie można zakładać nowych kont. Jednak dane kilku użytkowników wyciekły. Poniżej prezentujemy częściowo ocenzurowane e-maile osób, na konta których zalogowali się nasi czytelnicy.

dorota_XX@wp.pl
galeria_kaXXXXXXX@interia.pl
przemek_XXXXXXX@vp.pl

fot. iPhoneMaster na Wykop.pl

Zalogowana na koncie osoba ma dostęp do listy oglądanych filmów, historii zakupowej oraz oczywiście danych użytkownika. I niestety, dane te (wraz z hasłem) można osobie na konto której się przypadkowo zalogowaliśmy zmienić.

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

7 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Czyli przypadek RODO w akcji

    • Ipla sie odwola od kary i g*wno z tego bedzie. Pozniej sie jeszcze raz odwola po tym, jak dostanie pseudo kare za brak HD w HD i ogolnie przycinanie sie obrazu co 3 sekundy podczas MS. I tak za kazdym razem gdy jest duze zapotrzebowanie.

  2. Ktos wie czemu ta strona ostatnio otwiera sie jakby chciala, a nie mogla?

    • Bo chce a nie może.

    • Bo Mistrzostwa.

  3. Zgłosiłem to wtedy do Ipli i dostałem dzisiaj takie oświadczenie:

    Szanowny Panie

    informujemy, że w dniu 13 czerwca 2018 r. w godzinach popołudniowych, w związku z przeprowadzaną aktualizacją systemu mogły wystąpić nieprawidłowości w procesie rejestracji nowych kont w serwisie IPLA polegające na potencjalnej możliwości widoczności loginu, historii zakupów oraz oglądanych treści innego klienta IPLA. Informujemy również, że Pana hasła są bezpieczne i nie ma konieczności ich zmiany.

    Pragniemy Pana zapewnić, że zdarzenie miało charakter incydentalny i krótkotrwały. Jednocześnie podjęliśmy natychmiastowe działania skutkujące usunięciem nieprawidłowości.

    Pragniemy Pana przeprosić za zaistniałą sytuację oraz zapewnić, że dokładamy wszelkich starań wdrażając niezbędne środki, aby podobny problem techniczny nie zdarzył się z przyszłości.

    Chcielibyśmy Pana zapewnić, że Pana dane osobowe są bezpieczne i właściwie chronione.

  4. Odnośnie tego problemu napisałem 13tego Czerwca do Pomocy Technicznej Ipla i dziś dostałem taką odpowiedź:

    Szanowny Panie

    informujemy, że w dniu 13 czerwca 2018 r. w godzinach popołudniowych, w związku z przeprowadzaną aktualizacją systemu mogły wystąpić nieprawidłowości w procesie rejestracji nowych kont w serwisie IPLA polegające na potencjalnej możliwości widoczności loginu, historii zakupów oraz oglądanych treści innego klienta IPLA. Informujemy również, że Pana hasła są bezpieczne i nie ma konieczności ich zmiany.

    Pragniemy Pana zapewnić, że zdarzenie miało charakter incydentalny i krótkotrwały. Jednocześnie podjęliśmy natychmiastowe działania skutkujące usunięciem nieprawidłowości.

    Pragniemy Pana przeprosić za zaistniałą sytuację oraz zapewnić, że dokładamy wszelkich starań wdrażając niezbędne środki, aby podobny problem techniczny nie zdarzył się z przyszłości.

    Chcielibyśmy Pana zapewnić, że Pana dane osobowe są bezpieczne i właściwie chronione.

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.