8:45
17/4/2018

Pamiętajcie, że wyszukiwanie opinii na temat różnych sklepów, o ile wskazane przed każdym zakupem w nieznanym sklepie, musi być poprawnie wykonane.

Oto przykład jednego z fałszywych serwisów z opiniami, udającego Opineo i przekazujacego fałszywe opinie na temat sklepu creative-impact.pl, który wedle naszych Czytelników był fałszywym sklepem okradającym tych, co myśleli że trafili okazję życia widząc elektronikę na sprzedaż w cenach niższych o 20% niż w innych miejscach w sieci ;)

Po czym poznać fałszywe serwisy z opiniami? Po tym, że:

    – kliknięcie w jakikolwiek link prowadzi do innej domeny (zazwyczaj prawdziwego serwisu z opiniami).
    – przejście na stronę główną nie prezentuje opinii o innych sklepach niż ten, którego szukaliśmy
    – czas rejestracji domeny jest bardzo niewielki (kilka dni-tygodni), a opinii oczywiście setki.

Sugerujemy szukać opinii w znanych serwisach (np. Ceneo) lub weryfikować je w kilku miejscach w sieci.

PS. Aż dziwne, że Google jeszcze nie wyciął tego wyniku…

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

12 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Od razu widać że śceima, to niemożliwe żeby jakiś sklep miał same 4.9 ;]

  2. btw. domena już leży, ktoś ich chyba pojechał LOICem ;)

  3. No i oczywiście za zakupy płacić kartą? ;-)

    • Kłania się chargeback.

    • Lub płatne przelewem z góry, bez możliwości pobrania :D

  4. Fałszywych opinii jest pełno.
    Np. jest sporo opinii o 1xbet.
    Kto chce to niech testuje najniższą wpłatę np. przez trustly.
    Wszystko działa elegancko do czasu wypłaty.

  5. No błagam… Opineo walczy jedynie z negatywnymi komentarzami, gdzie trzeba się spowiadać dlaczego. Pozytywne witane są z otwartymi ramionami. Nic nie trzeba udawać, wystarczy trochę popracować i ma się całą górę pozytywnych opinii.

  6. Nie czytam opinii w sieci. Pozytywne zwykle są kupione, bo zwykłym ludziom nie chce się takich wystawiać, jeśli są z produktu zadowoleni. Z kolei negatywne to w większości żale niedoświadczonych osób, nie przedstawiające większej wartości.

  7. Że tak wysoko ten wynik się ukazuje…..

  8. Sklep juz nie dziala.
    Na stronie glownej info, ze aktualizuja, przepraszaja i wkrotce wroca hmmmm ciekawe z tym powrotem ;)

  9. Zaraz, czyżbyście sugerowali, że istnieją strony z PRAWDZIWYMI komentarzami? Podzielicie się jakąś nazwą? Wszystkie mi znane tego typu działalności zarabiają na kasowaniu komentarzy negatywnych, więc tak na logikę ich najlepszymi klientami powinni być nierzetelni sprzedawcy. I faktycznie wielokrotnie spotykałem się z tym, że najgorsze sklepy miały w Popularnych Opiniarkach niemal same pozytywy. Jedyne komentarze, do których można mieć zaufanie, to w serwisach aukcyjnych, gdzie kasa dla operatora pochodzi bezpośrednio od transakcji, czyli działania kupującego, a nie wszelakich usług dodatkowych, które nazwać można po prostu “marketingiem”.

  10. To sie nazywa lokowanie produktu. Gratulacje. Brawo ty.

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.