14:52
23/6/2017

Dostajemy od was sygnały,  że macie problemy z logowaniem się na konta w Play24 mimo podawania właściwego hasła. Wygląda na to, że konta “znikają” i to bez śladu. Konsultanci na infolinii również mogą przekonywać, że wasze konto nigdy nie istniało, a faktury najwyraźniej pobieraliście inaczej ;).

Oto wypowiedź jednego z Czytelników:

Próbowałem się zalogować do play24 – niestety wykazało mi błąd hasła, a przypomnienie hasła ostatecznie potwierdziło brak mojego numeru w bazie. Zadzwoniłem na infolinie i opisałem sytuację, że średnio 2-3 korzystam z konta play24 (bilingi, faktury) i zostałem poinformowany przez Konsultanta:(zapis rozmowy poniżej)

– Moje konto przestało najprawdopodobniej istnieć ?
-“czasami tak się zdarza, że konta są usuwane automatycznie przez system..”
– ale Ja mam u Państwa konto od 7 miesięcy, a play 24 od 5 ? jak to możliwe
– Tak działa system, innym Klientom też to się zdarzało, wystarczy kolejny raz założyć konto :)

Rzecznik Play Marcin Gruszka powiedział nam, ze wie o problemie. “Sprawdzamy temat na tych konkretnych przypadkach i jak tylko ustalimy coś konkretnego to dam znać” – napisał nam rzecznik Play. Do sprawy z pewnością wrócimy w przyszłym tygodniu.

Nie wiemy jeszcze czy to ma związek z “mieszaniem” danych abonentów w Play24.

Aktualizacja 24.06
Marcin Gruszka napisał, że “błąd jest namierzony i wyłączony”. Dotyczył ok. tysiąca numerów. Trwają pracę nad przywróceniem kont. Jeżeli nie chce czekać się wam czekać to możecie sami ponownie założyć konto. Wszystkie dane powinnny pojawić się automatycznie na nowym koncie.

Krótko potem (jeszcze wczoraj) poinformowano nas, że proces przywracania kont został zakończony pomyślnie w większości przypadków. Tam gdzie był jeden numer na koncie, użytkownik musi to zrobić jeszcze raz samodzielnie.

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

28 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. To pewnie hotfix wgrany na produkcje ;D

  2. Zniknięcie konta w moim przypadku(Red bull Mobile) nastąpiło po procedurze rejestracji SIM, bo podobno ich “wspaniały” system tak działa i po rejestracji kasują stare i trzeba na nowo utworzyć konto na play24

  3. Znikają też same numery z 24.play.pl, mi znikły 2…

    • Zniknęły* ;)

  4. Systemy w Play i ich funkcjonowanie to jakiś kiepski żart. Widać że brakuje tam kogoś kto chciałby zrobić z tym porządek.

  5. Mi po rejestracji SIM kart prepaid nie tylko “skasowało się” konto w play24, ale i zniknęły wszystkie środki zalegające na kartach.

  6. Ja w ciągu 2 lat posiadania numeru w Play aż trzy razy zakładałem konto od nowa, bo po dodzwonieniu się do konsultanta ten stwierdzał że moje konto nawet nie zostało usunięte, ale po prostu… Nigdy nie istniało.

  7. Mi też uciekło konto ponad rok temu. Nie robiłem żadnych zmian w abonamencie po prostu nagle nie istniało. Założyłem nowe ale w sumie żałuję, ciekawe co by się stało w przypadku fv elektronicznej, którą opłaca się przez ten portal. Może nie naliczają $$$ ? :D

  8. Rzecznik tego pseudo telekoma ma w ostatnich miesiącach ręce pełne roboty xD Ta sieć to jest jakaś kpina.

  9. – Zniknięcie tych kont spowodowało niemały zamęt. To fakt.
    – Był to jednak zamęt grubymi nićmi szyty i wiemy lep jakiej propagandy kryje się za tymi nićmi.
    – Dlatego też te zniknięte konta zewrą jeszcze bardziej nasze szeregi.
    – To wszystko każe nam powiedzieć mocno i stanowczo
    – Kontowym skrytożercom mówimy NIE

    https://youtu.be/Mo4WStjDUcY?t=16

    • Brygada młodzieżowa zobowiązuje się zaciągnąć wartę młodzieżową przy nowo założonych kontach dla uczczenia rocznicy powstania naszego przedsiębiorstwa.

  10. W moim przypadku po rejestracji kart wyparowały z konta dwa numery “play na kartę”.

  11. Mi też konta kilka razy w ciągu 8 letniej “współpracy” z tym operatorem znikały. Kontakt z Biurem Olewania Klienta kończył się informacją, że nigdy żadnego nie posiadałem… ;).
    Na szczęście stopniowo przenoszę swoje numery do różowej konkurencji (u której mam wrażenie, że MiBOA funkcjonuje jeszcze gorzej, ale przynajmniej skończyły się problemy z zasięgiem).

    • w play’u jako sieć możesz na sztywno ustawić t-mobile i nic się nie przełącza, ani nie zanika…

  12. w 31 okrągła rocznice

  13. Mi z kolei na Orange zniknęły 2 konta – sprawę zauważyłem jakieś 2 tygodnie temu (hasła nie przyjmował, a próba zresetowania hasła kończyła się błędem, że konto nie istnieje). Przy próbie zarejestrowania się jeszcze raz na stronie orange.pl, bez problemu pozwolił założyć konto. Wszystkie dane, które były wcześniej – zostały.
    Czyli nie tylko Play ma wpadki.

  14. A ja tam na bałagan w Play nie narzekam. Pod koniec zeszłego roku zarejestrowałem darmowy starter na kartę i do tej pory mam nielimitowany internet (ewidentnie nie ten darmowy kilka kbps) – mimo że na ten numer nie wydałem do tej pory ani grosza ;)

    • Obyś nie dostał faktury za ten darmowy internet.

  15. Potwierdzam problem z kontem, co więcej nie dla jednego ale dla pakietu 4 numerów. Twierdzą, że przywrócili… jasne… :(

  16. > “[…] Tam gdzie był jeden numer na koncie, użytkownik musi to zrobić jeszcze raz samodzielnie[…]”

    Czyli większość abonentów musi radzić sobie sama. Piękne rozwiązanie problemu ;-D

  17. Mnie dzisiaj w nocy zniknął numer z konta w play 24 (został odpięty od mojego maila) chociaż żadnych działań na koncie nie podejmowałem.

  18. “Powyższy numer został odpięty od Twojego konta Play24 *************a.pl w dniu 27.06.2018, godz. 18:39”

    “błąd jest namierzony i wyłączony” – chyba ktoś tutaj mija się z prawdą …
    Dziękuję za uwagę.

  19. Błąd jednak nie został naprawiony, dziś też odłączono mi 1 numer.

  20. Chyba jednak mają nadal problem, skoro przed momentem otrzymałam takiego email…

  21. Dostałem maila dzisiaj, że moje konto zostało usunięte… wtf? Dalej lecą sobie w kulki?

  22. Mnie Pani na infolinii poinformowała, że usuniętych zostało większość kont w play24 w wyniku błędu systemu. Przywrócić się nie da, trzeba założyć samemu.

  23. “Twoje konto Play24 zostało usunięte

    W dniu 27.06.2018, godz. 20:37 Twoje konto *** zostało usunięte.”

    Dlaczego? Bo tak.

  24. No i dzisiaj trafiło na mnie. Mi one konto też zostało usunięte, a jak dzwonię na nr który był do tego konta przypisany to dostaje info. “Nie ma takiego numeru”…

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.