12:24
2/11/2010

Koszulki Niebezpiecznika

Po wczorajszym wpisie tak żywiołowo zaczęliście się domagać naszych koszulek, że postanowiliśmy wyjść Wam naprzeciw: palec pod budkę bo za minutkę…

T-Shirty Niebezpiecznika

Wzory takie, jak te, które prezentowaliśmy jakiś czas temu na Facebooku — wprowadziliśmy też support dla wersji kobiecych :-)

Niebezpiecznikowe koszulki

Niebezpiecznikowe koszulki

Link do sklepu: http://niebezpiecznik.cupsell.pl Warto wziąć dwie; macie wtedy przesyłkę gratis. Taka koszulka to chyba całkiem niezły prezent pod choinkę, nie? :>

Za sprzedaż koszulek odpowiada firma cupsell.pl. Nasze testowe zamówienie “incognito” wypadło pozytywnie (jakość, szybkość), ale gdybyście napotkali na jakieś problemy, piszcie nie tylko do nich, ale i do nas.

Przeczytaj także:


75 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. heh:
    ” Niebezpiecznik mówi: kup moją koszulkę, natychmiast!!! “

  2. Jak rozumiem koszulka jest odporna na wszelkie “cyber ataki”? (-;

    • matemaciek: tak, na rękawie jest mikrowzór “phishing incompatible” ;P

  3. Testy penetracyjne teraz będą inaczej wyglądały :>

  4. Na brzuchu mogliście lekko z prawej strony dopisać jeszcze na biało “buffer overflow protection” albo coś w ten deseń ;)

    • cypherq: liczymy na sugestie, co chcielibyście na nich widzieć. “Buffer overflow protection” oraz “phishing incompatible” już wiszą na TODO ;)

  5. a gdzie rozmiary, bo chyba ślepy jestem

  6. A wysyłka z Krk do Krk jak wyglada? :>

    • assa: AFAIR cupsell jest ze Szczecina.

  7. Trochę za bardzo krzykliwe :)

  8. A co z: “Social Engineering Protection mode: on” :P

  9. No, właśnie miałem też pisać o możliwość zamówienia koszulki ;) Zamówione 2 sztuki, teraz będzie można paradować w “Niebezpiecznikowej” koszulce ;)

  10. Czy istnieje możliwość wysyłki do UK za dodatkową opłatą?

    PS: Profesjonalny tekst marketingowy na FB – “kup se” mnie przekonał!

    • Kuba: nie mam pojęcia czy cupsell wysyła zagramanicę. Jeśli odpiszą ci “gtfo” to daj znać, odstoimy swoje na poczcie i prześlemy Ci osobiście, pod warunkiem, że Twoim miejscem zamieszkania nie jest Edinburgh ;)

  11. A ochrona (Firewall, anty-virus) ? To jest ten taki ludek ,tak ?

  12. To jeszcze zaoferujcie figi damskie z napisem “Pentested”

  13. A jest szansa na taką bez napisu “niebezpiecznik.pl”? Logo jest wystarczająco rozpoznawalne, a bez napisu nie czuje się tak bardzo jak żywa reklama wykupiona przez kogoś.

    • Bartosz: dobre.
      woto: hm… noś ją dumnie, z założonymi rękami, to zasłonisz url ;) O wersji beznapisowej pomyślimy.

  14. Niebezpiecznik na koszukach. Niedługo będę się bał otworzyć lodówkę…

  15. Piotr Konieczny : może czas wejść w Speadshirt ? Tam są torby itd. ;]

  16. zróbcie kondomy z napisem : plug & play ;-)

  17. spoko opcja, biorę jedną

  18. Szkoda że limit czarnego as well as pieniężny już wykorzystałem.

    Piszę się na beznaPiSową jakby co ;)

  19. Ja bym tam widział napis “./kodzik” :>

    Fajny bajer z tą przesyłką gratis przy 2 szt.

  20. Chętnie bym kupił coś z napisami np “Social Engineering Protection mode: on” itd. i jakiś większy wypas z napisem niebezpiecznik by się przydał

  21. ./kodzik zamiast urla ftw!

  22. No taka byłaby wymiatająca ;p Z tą przesyłką to niezły bajer, że nie trzeba płacić haraczu tej już i tak wyzyskującej poczcie polskiej. Gdyby nie sprzedaż przez internet to by już dawno umarła.

  23. Ja na koszulce chce Connection reset by peer

  24. Na przodzie logo niebezpiecznika musi być!

    A może na plecach: małą białą czcionką kod jakiegoś exploita albo dump sql z loginami i passami (hashowane oczywiscie)

    albo popularne alert(“XSS”)

  25. ucielo oczywiscie tagi script ;)

    • Wszystko fajnie, tylko chyba cena z dodatkami będzie większa. Swoją drogą, to świetna nisza na rynku — platforma do zakładania własnych sklepów z koszulkami. Przetestowaliśmy kilka rozwiązań i żadne nas nie zadowala w 100%… Może ktoś z Was się za to weźmie? :-)

  26. W końcu Niebezpiecznik “poszedł po rozum do głowy”. :P
    Jeszcze moglibyście zrobić coś z tym durnym skryptem, który blokuje rolkę/przewijanie pionowe witryny…

    Bardzo fajna inicjatywa, już zamówiłem, szkoda tylko, że nie ma gratis wysyłki kurierem od np. 3 koszulek. ;P
    Widać firma się rozwija dopiero bo jeszcze przesyłka kurierska droga…może niebezpiecznik nakręci im statystyki i UPS obniży ceny?:> :P

    • X: tego skryptu nie ma od 1. listopapda ;) A co do rozkręcenia cupsell.pl — to chyba jakaś strona miłośników doktora Housa go rozkręca ;)

  27. Zresztą wystarczy popatrzeć na `Najpopularniejsze koszulki`. :P
    http://cupsell.pl/popularne/koszulki/dzien

    • Ups. Chyba zrobiliśmy im zamówieniowego DDoS-a. Sporo babskich schodzi, mało XXL-ek… podejrzane :>

  28. Swoją drogą jest to chyba jedyny wirtualny sklep jaki znam, który nie wymaga rejestracji konta. Cała procedura, od wybrania rozmiarów do zrealizowania płatności zajęła raptem kilka minut, całość bardzo czytelna i pierwszy raz nikt mi nie narzucił konieczności rejestracji. ;)

  29. X: próbowaliśmy wiele platform, cupsell nie jest idealny, ale w naszej opinii najlepszy (ciągle mam nadzieję, że ktoś założy coś bardziej “elastycznego”).

  30. Cześć,

    Z tej strony Mateusz, współwłaściciel platformy Cupsell.pl.

    Strasznie mi miło, że Niebezpiecznik otworzył swój sklep właśnie u nas :).

    Bardzo zależy nam na jak rozwoju naszej platformy i wzorowej realizacji zamówień, dlatego, jeśli ktokolwiek z Was będzie miał jakieś pytania, uwagi lub propozycje – możecie śmiało pisać tutaj, w komentarzach (już dodane do RSSów) lub bezpośrednio do mnie na adres mateusz [monkey] cupsell.pl.

    Pozdrawiam,
    Mateusz (CupSell.pl)

  31. @Piotr Konieczny: zima idzie, zróbcie niebezpiecznikową “Bluzę Weekend” :) A skoro tyle babskich koszulek idzie to może i o stringach pomyślcie ;)

  32. Na plecach moze byc QR-Code ;)

  33. Kupiona [: Czapeczka albo kubeczek by się przydał

    Pozdrawiam
    Radom

  34. yes! yes! yes! – dajcie kubeczek! pilzzzz ….

    • arsmageddon: na cupsell afair nie ma kubeczkow, ale planujemy złożyć zamówienie na dość niekonwencjonalny kubek mocno nawiązujący do bezpieczeństwa — szukamy tylko kogoś, kto chciałby to zawijać w sreberka i wysyłać po Polsce — my mamy trochę inny profil działalności niż logistyka/sprzedaż gadżetów :)

  35. Super pomysł, faktycznie DDoS zamówieniowy wyszedł. Jeszcze wczoraj niebezpiecznikowy sklep był na 2 miejscu w rachunku miesięcznym! po jednym dniu działalności – niezły wynik :P

    Co do sprzedaży damskich to dla mnie było to zupełnie oczywiste – dawno chciałem mieć tego diabełka na małżonce szanownej co by nie zapominać o ostrożności i odpowiednich procedurach przy próbach dostępu ;)

  36. Bez URL-a też bym kupił. Samo logo, żeby być rozpoznawanym przez wtajemniczonych, a nie być reklamą ;)

  37. Ostatnio na topie są kubeczki z farbą zmieniającą kolor pod wpływem ciepła. ;P

    @Piotr Konieczny
    jest kilka serwisów specjalizujących się w kubeczkach sztukowych na zamówienia z nadrukiem własnym/z katalogu sklepowego.
    Nie wiem czy akurat, tak jak w przypadku cupsell można ustawić marżę i tylko liczyć złotówki, a całość – chałupnictwo/logistyka – zlecić platformie…

  38. zrobcie z “./kodzik” i “you have been bućked!” :)

  39. No tak cupsell doskonale opanował tajniki starodawnej sztuki “nie odpisywania na maile choćby nie wiem co”. Dziękuję za chęć przekierowania mi koszulek do Anglii ale znam kolejki na poczcie. Jak obiecacie, że jeszcze trochę powiszą sprawię je sobie po powrocie do kraju.

  40. Najmocniejszy za to przepraszam, w weekend zmienialiśmy serwer i jakby to powiedzieć zapomniałem, że dane konta pocztowego się zmieniły przez co nie wiedziałem nawet ze przychodzą maile :( w cupsellu odpowiadam za maile dlatego prosze wybaczcie, bo mnie z roboty wyrzucą , do wieczora postaram ogarnąć przychodzącą pocztę .

  41. “Niebezpiecznik mówi: kup moją koszulkę, natychmiast!!!”
    Chcę kupić, ale nie chcę paść ofiarą social engineeringu – pomocy!

  42. Brak informacji o zrealizowaniu/wysłaniu zamówienia po 4 dniach od zaksięgowania wpłaty mimo iż deklarują realizację w ciągu 48h.
    Nie dostałem też maila z informacją o problemach z realizacją tegoż zamówienia.

    Proponuję odpuścić sobie koszulkę do czasu minięcia czkawki po “zamówieniowym DDoS’ie” w cupsell.

    • X: podeślij mi swój prawdziwy email, albo jakieś inne dane zamówienia, to prześle je do osoby z cupsell. Obawiam się, że to jedyne co mogę zrobić.

  43. Za niedługo w jakimś FuKCie albo innym super expresie będzie artykuł “Niebezpiecznik zaatakował sklep internetowy cupsell.pl metodą ddos”^^

  44. @X – …albo wyślij bezpośrednio do mnie (numer zamówienia czy jakieś dane na tego temat) na mateusz [w domenie] cupsell.pl to sprawdzę. Wszystkie zamówienia z 2 i 3 listopada i opłacone do 4 są już na powysyłane.

  45. Minęły kolejne 2 dni i mogę potwierdzić słowa @Kuby, cupsell wzięło sobie do serca zasadę nie odpowiadania na e-maile za wszelką cenę. E-mail trafił do skrzynki mateusz cupsell pl.

    Nadal nie dostałem żadnej informacji o zrealizowaniu zamówienia – może w ogóle czegoś takiego nie wysyłają?;p

    Ofc o brak przesyłki – jeszcze – się nie dopominam, gdyż poczta ma 3 dni robocze na jej dostarczenie – o ile została wysłana. :>

  46. @X – Niestety nie otrzymałem od Ciebie maila :(

    Maile o wysłaniu zamówienia są wysyłane automatycznie przez system i czasem mogą trafić do spamu, ale nie zauważyłem problemów w ich wysyłce.

    Mam nadzieję, że przesyłka szybko do Ciebie dotrze – daj znać jak ją otrzymasz.

    Mateusz

  47. Chciałbym przeprosić wszystkich, którzy jeszcze nie otrzymali przesyłki ze swoimi koszulkami.

    Niebezpiecznik zrobił nam niezłego zamówieniowego DDoS-a i mamy opóźnienia w realizacji zamówień. Niebawem wszyscy otrzymają swoje zamówione koszulki.

    Część (tych pierwszych) zamówień wysłaliśmy kurierem na nasz koszt, mimo, że była wybrana Poczta Polska, aby było szybciej.

    Liczę, że osoby które już otrzymały koszulkę pochwala się tutaj w komentarzach :)

    MM

  48. Osobiście nic nie zamówiłem (brak wersji koszulki z samym logo, bez URL-a), ale bardzo podoba mi się zaangażowanie pracowników Cupsell w sprawę :) Widać, że nie macie klientów w czterech literach i staracie się zrobić tak, żeby każdy miał, co chciał.

  49. Oj, oj. Kręcą w tym cupsell, kręcą.

    Panie Mateuszu, odpisał Pan e-mailem Piotrowi, który przeforwardował mój mail do Pana, a następnie Pana odpowiedź do mnie – “Zamówienie 2398 […] zostało wysłane do […] Pocztą Polską w czwartek/piątek.”
    Tymczasem przed chwilą odebrałem przesyłkę od … kuriera. Data nadania 2010-11-09.

    Ja na prawdę nie mam pretensji o to, że mieliście problemy z realizacją zamówień, ale o to że nie poinformowaliście nas o tym fakcie, a w chwili, gdy się to wydało próbowaliście zrobić ze mnie wariata sugerując problemy ze znalezieniem katalogu spam oraz uparcie twierdząc, że przesyłka została już wysłana. ;]

    Wieczorem, gdy już wrócę z pracy mogę wstawić skan naklejki “listu przewozowego”.

    Pozdrawiam,
    uparcie dążący do prawdy,
    X.

  50. Dzwonił do mnie kurier próbujący dostarczyć paczkę nie pod ten adres, co trzeba (a zaznaczałem “inny adres wysyłki” – jestem pewien!). Dzięki temu – nie tylko paczka nie dotarła tam gdzie powinna – ale muszę drałować po odbiór przesyłki dalej niż na najbliższą pocztę. No bosko.

  51. Moja pochwała dwa posty wyżej zaraz wywoła lawinę zażaleń i zaraz wyjdzie, że jednak cupsell nie taki fajny :P

    • ukash: dajmy cupsellowi miesiąc. Zobaczymy jak dadzą sobie radę — a zadanie przed nimi niełatwe, bo nasi czytelnicy są bardzo świadomymi internautami, i mogą swobodnie wyrażać opinię o cupsellu pod tym postem, a więc jak koń jest, każdy widzi. Nie mamy z nikim podpisanej żadnej umowy, a więc raz-dwa możemy zmienić platformę sprzedaży. Problem w tym, że inne, które testowaliśmy potrafiły nam odpowiedzieć na e-maila po miesiącu… Nie ma ideałów, niestety, a my na pewno nie oddelegujemy osoby do robienia/pakowania/wysyłania koszulek, bo to nie jest to, czym chcielibyśmy się zajmować, to raz, a dwa, koszt koszulki wtedy drastycznie by podrósł ;-)

  52. Nie no, nie zrozum mnie źle, ja wierzę, że Cupsell, jeśli jest poważnym serwisem, to wyciągnie wnioski z tej całej sytuacji i poczyni kroki, aby podobne sytuacje nie miały w przyszłości miejsca :) Człowiek uczy się na błędach – czasami również własnych, więc ważne, żeby iść do przodu i się rozwijać. A jeśli chodzi o rozwój, to właśnie tego serwisowi życzę. Jak już kiedyś do nich przyjdę z zamówieniem, to liczę, że nie uda się tak łatwo wywołać zamówieniowego DDoSa ;)

  53. Ja otrzymałem swoje koszulki, kurierem (również byłem zaskoczony), bardzo fajny materiał i dobrej jakości nadruk – jestem zadowolony :)

  54. @Piotr
    Koszulka niebezpiecznika, świeżutka, aczkolwiek zdążyła zgarnąć dzisiejszej nocy 2 miejsce w konkursie na dorocznej firmowej imprezie, w kategorii brute-force(herkules:p).

    Co do jakości, nie wykryłem żadnych niedoskonałości w nadruku, żadnych nitek ani też nędznej gramatury. Nie wiem co prawda jak materiał zachowa się po praniu oraz po kilku praniach, ale nie powinno być źle.

    Generalna ocena:
    – wykonanie: 5
    – realizacja 0 – głownie za OKŁAMANIE klienta – tj. mnie – w kwestii statusu(co opisałem wyżej) oraz brak jakiejkolwiek komunikacji – musiałem prosić Piotra K. o forward.

  55. Hmm… Niestety także muszę dołączyć do grupy niezadowolonych. Do koszulki nic nie mam, ale zamówiłem ją 3 lis, a została dostarczona dzisiaj (tj. 15). Potrafię zrozumieć problemy z zakupowym DDoS-em… ale błagam: Siódemką?! IMHO to najgorsza firma kurierska, dostarczają do mnie paczki średnio po tygodniu od wysłania. Proponuję zmienić na GLS, podpisać z nimi umowę, koszty wyjdą podobnie.
    Inna sprawa: wg maila paczka została wysłana 11 XI, a wg Siódemki – 12. Bądźcie łaskawi podawać prawdziwe informacje, jeszcze zmianę sposobu wysyłki potrafię zrozumieć, chociaż zupełnie mi to nie na rękę. Tak więc za koszulkę 5/5, a za wysyłkę 2/5.

    • DawidS28: Dzięki za informację, przekażemy ją do firmy, która obsługuje zamówienia — wątpie jednak, że jesteśmy na tyle znaczącym klientem, żeby wymóc na cupsell.pl zmianę kuriera ;)

  56. A do mnie dziś dzwoniła jakaś pani z cupsell z pytaniem czy zamówienie mi wysłali… :>
    Niestety obudziła mnie o 12 więc nie byłem zbyt rozmowny i poza stwierdzeniem niezadowolenia odesłałem do szefa po szczegóły – w końcu to podał nieprawdziwą informację w odp. na maila… ;p

    Dla przypomnienia, Pan Mateusz stwierdził(w sobotę) iż zamówienie zostało zrealizowane i wysłane “pocztą polską czwartek/piątek”(4/5 XI) natomiast 10 XI odebrałem od kuriera paczkę z datą nadania 9 XI. :>
    Do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnego maila inf. o wysłaniu zamówienia ani odpowiedzi na e-maila, za wyjątkiem tego w którego dostarczeniu pośredniczył Piotr K.

    Widzę także iż nie tylko ja jestem niezadowolony z faktu zmiany sposobu dostarczenia zamówienia. Niebezpiecznik często porusza tematy wycieku danych, włamań itp. Tymczasem cupsell w imieniu Niebezpiecznika przekazuje nasze dane obcej firmie(siódemka) wbrew woli swoich klientów, którą zadeklarowali w formularzu dostawy. Oczywiście o tym fakcie również nas nie poinformowano, dopiero po fakcie.

  57. w imieniu cupsell.pl:

    do dnia 15.11.10 realizacją zamówień serwisu zajmowała się firma zewnętrzna, po zgłoszeniach nieprawidłowości realizowania (głównie z niebezpiecznik.pl) postanowiliśmy produkcję wziąć na własne barki i zrobić to dobrze, zamówienie złożone po 15.11 robimy już osobiście (stąd nasza Alicja obdzwoniła niebezpiecznikowców, aby wyprostować ewentualne problemy) i od tej pory zrobimy wszystko, żeby było lepiej.

    btw “— wątpie jednak, że jesteśmy na tyle znaczącym klientem, żeby wymóc na cupsell.pl zmianę kuriera ;)”

    kurier zmieniony na UPS, Ok ?

    • Marcin: Naprawdę wielkie dzięki za taką opiekę nad czytelnikami Niebezpiecznika. Ja to doceniam i w ich imieniu dziękuję. Nie sądzę, żeby teraz ktokolwiek mógł być z czegokolwiek niezadowolony :)

  58. “kurier zmieniony na UPS” – jeden z najlepszych, tak trzymać ;)

  59. A koszulka w “porn mode” będzie?…

  60. nie kupujcie koszulek od CupSell.pl to są oszusci. ja do dzis dzien nie dostalem odpowiedzi na temat mojego zamowienia a 5 dyszek poszlo sie yebac.

    • Mam kontakt do właściciela, mogę Was zmejlować?

  61. Witam,
    Jak najbardziej Piotr ma do nas kontakt.
    O oszustwie nie może być mowy, działamy w pełni w zgodzie z etyką i zależy nam na zadowolonych klientach , bardzo proszę o kontakt osobiście zajmę się tą sprawą tylko musze znać nick lub nr zamówienia

    marcin@cupsell.pl
    Prezes Codia Sp. z o.o.
    właściciel Cupsell.pl

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: