19:54
27/12/2012

* Radiowozy ITD

Pięknie zmapowane nowe radiowozy Inspekcji Transportu Drogowego. W internecie siła ;)

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

12 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Od siebie dodam fajny schemat wyposażenia takiego autka :) http://tnij.org/ttsu

  2. Zgadujemy jakich numerów brakuje? Piękny przypadek słabości “auto incrementa” :)

    • Dotychczas myślałem, że te numery mają jakąś sumę kontrolną, jak PESEL. Dopiero Ciocia Wikipedia uświadomiła mi, że się myliłem.

  3. Ja poczekam na geotaging tych samochodów i ;-)

  4. Jaka siła? Głupota i tyle. To jest naprawdę dziwne, że w kraju o takiej ilości wypadków ze skutkiem śmiertelnym największym zagrożeniem wydają się być organy pilnujące na tych drogach porządku.

    • Celem naszego posta nie jest unikanie policji, ale ukazanie braku prywatności w obliczu internetu. Do jazdy zgodnej z przepisami oczywiście zachęcamy. Tępimy tylko fotoradary w głupich miejscach, a samym oszukiwaniem fotoradarów interesujemy się jedyne w aspekcie technologii.

  5. Zawsze się z zaciekawieniem przyglądam temu podnieceniu,
    gdy “do sieci wyciekają numery nieoznakowanych radiowozów”. Jak już
    który zauważy (kudos dla tych co pamiętają numery i skanują
    wzrokiem auta) to już jest za późno. Ergo – portalowa rozrywka dla
    JP100% w gumiakach

    • WE xxxxx CW – to juz latwo zapamietac

  6. Widzę Niebezpiecznik jak zwykle opóźniony… Toż to wisi w necie od listopada, i jak dajecie to chociaż może szerszy artykuł, z poglądowymi zdjęciami, żeby oprócz tablic ludzie wiedzieli czego się spodziewać: http://carbonio.pl/2012/11/29/tak-wygladaja-nowe-radiowozy-itd/

  7. A jaki ma to związek z bezpieczeństwem?

  8. No, wreszcie się wyjaśniło :) Fotoradar ma na celu eliminację niebezpieczeństwa na drodze. Polega to na:
    1. Wychwyceniu i zarejestrowaniu jadącego 350km/h w mieście małolata (co pozwoli Premierowi latać do dom nawet 3x w tygodniu);
    2. Poprawie bezpieczeństwa dzięki NIE zatrzymaniu go (bo po co, koledzy 500m dalej też chcą słit focię), co umożliwi mu eliminację zagrożenia na drodze (na przykład rozjeżdżając w celach edukacyjnych ze 3 staruszki które by wtargnęły galopem o lasce na pasy)

    Same plusy:
    – wpływ bezpośredni do budżetu (mandat);
    – wpływ pośredni do budżetu (ZUS przyoszczędzi na emeryturach wyeliminowanych zagrożeń drogowych);
    – poprawa bezpieczeństwa na drogach (dzięki zmniejszeniu staruszek na pasach można będzie jeździć i szybciej i bezpieczniej).

    • Nie.

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: