Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej. *ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.
Jaka siła? Głupota i tyle. To jest naprawdę dziwne, że w kraju o takiej ilości wypadków ze skutkiem śmiertelnym największym zagrożeniem wydają się być organy pilnujące na tych drogach porządku.
Celem naszego posta nie jest unikanie policji, ale ukazanie braku prywatności w obliczu internetu. Do jazdy zgodnej z przepisami oczywiście zachęcamy. Tępimy tylko fotoradary w głupich miejscach, a samym oszukiwaniem fotoradarów interesujemy się jedyne w aspekcie technologii.
Zawsze się z zaciekawieniem przyglądam temu podnieceniu,
gdy “do sieci wyciekają numery nieoznakowanych radiowozów”. Jak już
który zauważy (kudos dla tych co pamiętają numery i skanują
wzrokiem auta) to już jest za późno. Ergo – portalowa rozrywka dla
JP100% w gumiakach
Widzę Niebezpiecznik jak zwykle opóźniony… Toż to wisi w necie od listopada, i jak dajecie to chociaż może szerszy artykuł, z poglądowymi zdjęciami, żeby oprócz tablic ludzie wiedzieli czego się spodziewać: http://carbonio.pl/2012/11/29/tak-wygladaja-nowe-radiowozy-itd/
No, wreszcie się wyjaśniło :) Fotoradar ma na celu eliminację niebezpieczeństwa na drodze. Polega to na:
1. Wychwyceniu i zarejestrowaniu jadącego 350km/h w mieście małolata (co pozwoli Premierowi latać do dom nawet 3x w tygodniu);
2. Poprawie bezpieczeństwa dzięki NIE zatrzymaniu go (bo po co, koledzy 500m dalej też chcą słit focię), co umożliwi mu eliminację zagrożenia na drodze (na przykład rozjeżdżając w celach edukacyjnych ze 3 staruszki które by wtargnęły galopem o lasce na pasy)
Same plusy:
– wpływ bezpośredni do budżetu (mandat);
– wpływ pośredni do budżetu (ZUS przyoszczędzi na emeryturach wyeliminowanych zagrożeń drogowych);
– poprawa bezpieczeństwa na drogach (dzięki zmniejszeniu staruszek na pasach można będzie jeździć i szybciej i bezpieczniej).
Posłuchaj jednego z naszych 8 cyberwykładów. Wiedzę podajemy z humorem i w przystępny dla każdego pracownika sposób. Zdalnie lub u Ciebie w firmie. Kliknij tu i zobacz opisy wykładów!
Każdy powinien zobaczyć te webinary! Praktyczna wiedza i zrozumiały język. 6 topowych tematów — kliknij tutaj i zobacz szczegółowe opisy oraz darmowy webinar.
Od siebie dodam fajny schemat wyposażenia takiego autka :) http://tnij.org/ttsu
Zgadujemy jakich numerów brakuje? Piękny przypadek słabości “auto incrementa” :)
Dotychczas myślałem, że te numery mają jakąś sumę kontrolną, jak PESEL. Dopiero Ciocia Wikipedia uświadomiła mi, że się myliłem.
Ja poczekam na geotaging tych samochodów i ;-)
Jaka siła? Głupota i tyle. To jest naprawdę dziwne, że w kraju o takiej ilości wypadków ze skutkiem śmiertelnym największym zagrożeniem wydają się być organy pilnujące na tych drogach porządku.
Celem naszego posta nie jest unikanie policji, ale ukazanie braku prywatności w obliczu internetu. Do jazdy zgodnej z przepisami oczywiście zachęcamy. Tępimy tylko fotoradary w głupich miejscach, a samym oszukiwaniem fotoradarów interesujemy się jedyne w aspekcie technologii.
Zawsze się z zaciekawieniem przyglądam temu podnieceniu,
gdy “do sieci wyciekają numery nieoznakowanych radiowozów”. Jak już
który zauważy (kudos dla tych co pamiętają numery i skanują
wzrokiem auta) to już jest za późno. Ergo – portalowa rozrywka dla
JP100% w gumiakach
WE xxxxx CW – to juz latwo zapamietac
Widzę Niebezpiecznik jak zwykle opóźniony… Toż to wisi w necie od listopada, i jak dajecie to chociaż może szerszy artykuł, z poglądowymi zdjęciami, żeby oprócz tablic ludzie wiedzieli czego się spodziewać: http://carbonio.pl/2012/11/29/tak-wygladaja-nowe-radiowozy-itd/
A jaki ma to związek z bezpieczeństwem?
No, wreszcie się wyjaśniło :) Fotoradar ma na celu eliminację niebezpieczeństwa na drodze. Polega to na:
1. Wychwyceniu i zarejestrowaniu jadącego 350km/h w mieście małolata (co pozwoli Premierowi latać do dom nawet 3x w tygodniu);
2. Poprawie bezpieczeństwa dzięki NIE zatrzymaniu go (bo po co, koledzy 500m dalej też chcą słit focię), co umożliwi mu eliminację zagrożenia na drodze (na przykład rozjeżdżając w celach edukacyjnych ze 3 staruszki które by wtargnęły galopem o lasce na pasy)
Same plusy:
– wpływ bezpośredni do budżetu (mandat);
– wpływ pośredni do budżetu (ZUS przyoszczędzi na emeryturach wyeliminowanych zagrożeń drogowych);
– poprawa bezpieczeństwa na drogach (dzięki zmniejszeniu staruszek na pasach można będzie jeździć i szybciej i bezpieczniej).
Nie.