13:05
5/4/2014

Ciekawy opis raportów dotyczących oceny awaryjnego lądowania pasażerskiego samolotu na rzecze Hudson. Ile osób zabrało kamizelki ratunkowe — i dlaczego tak mało? Dlaczego nie skorzystali ze specjalnego sprzętu ratowniczego? Z jakiego powodu łodzie ratunkowe nie odwoziły pasażerów na wyznaczony punkt zbiórki? Oraz odpowiedzi na inne ciekawe pytania, pokazujące jak procedury bezpieczeństwa spisują się w praktyce.

Przeczytaj także:

Ten wpis pochodzi z naszego linkbloga *ptr, dlatego nie widać go na głównej.
*ptr możesz czytać przez RSS albo przez sidebar po prawej stronie serwisu.

Dowiedz się, jak zabezpieczyć swoje pieniądze, dane i tożsamość przed cyberprzestępcami. Wpadnij na nasz kultowy 3,5 godzinny wykład pt. "Jak nie dać się zhackować?" i poznaj kilkadziesiąt praktycznych i prostych do wdrożenia porad, które skutecznie podniosą Twoje bezpieczeństwo.

Na ten wykład powinien przyjść każdy, kto korzysta z internetu na smartfonie lub komputerze. Prowadzimy go przystępnym językiem, przeplatając demonstracjami ataków na żywo -- dlatego zabierz ze sobą swoich rodziców! W najbliższych tygodniach będziemy w poniższych miastach:

Zobacz pełen opis wykładu klikając tutaj lub kup bilet na wykład klikając tu.

3 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Zapomnieli dodać, że całość się udała, bo woda jest miękka a samolot twardy!

    • Raczej po drodze nie było żadnej brzozy

  2. I nikt nie strzelał od 2:13

Twój komentarz

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy. Przez moderację nie przejdą: wycieczki osobiste, komentarze nie na temat, wulgaryzmy.

RSS dla komentarzy: